Virkade kakor

Prislista på mina sötsaker:

Dammsugare 45:-
Chokladboll 50:-
Kanelbulle 55:-
(frakten är inkluderad)


Alla kakor är virkade i akrylgarn, och är stoppade med syntetvadd.
Så de är mjuka och gosiga att leka med!

Observera att det kan vara en beställningsvara om jag ej har några i lager.



Virkade ugglor
Alla ugglor är virkade efter mitt eget mönster.
De har säkerhetsögon, som brukar rekommenderas till barn över 3 år.



Söt blå uggla

Ungefär 19 cm hög.

175 kronor


Grön uggla

Ungefär 15 cm hög.
160 kronor


Liten rosa uggla

Ungefär 14 cm hög.
150 kronor
SÅLD

1 kommentar:

HilmasÄnglar sa...

Åh vilka härliga Ugglor!
Älskar Ugglor!
Det är verkligen roligt och virka måste prova något annat sen jag. Just nu försöker jag mig på mormorsrutorna och det var ju hur enkelt som helst. Kul!
Ha en fin dag

//Susanne HilmasÄnglar